سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شمیم قدس

آیپاک مخفف کمیته امور عموم آمریکا _ اسرائیل سازمانی است یهودی که از مهمترین و موثرترین لابی های آمریکا به شمار می آید. این در حالی است که جمعیت یهودیان در امریکا تنها حدود 6 میلیون نفر یعنی حدود یک درصد از کل جمعیت آمریکاست. اما بیش از 1000 تن از سیاستمداران و دست اندرکاران در سیاست خارجی آمریکا را یهویان تشکیل می دهند.

این سازمان در سال 1953 میلادی توسط ایسیا ال. سی کنن با هدف تسلط بر ساختار سیاسی آمریکا و تلاش برای تصویب قوانینی در جهت حمایت آمریکا از اسرائیل تاسیس شده است .

آیپاک همچنین با ایجاد بانک اطلاعات در مورد هر یک از شخصیت های مطرح آمریکایی و اعضای کنگره به درج مواضع آنها اقدام می نماید و در صورت هر گونه مخالفت افراد با اسرائیل و سیاست های آن کشور در انتخابات آمریکا از آنان حمایت نمی کند و هدف حملات آنها در سرتاسر آمریکا قرار می گیرند. اما سیاستمدارانی که حامی رژیم صهیونیستی باشند از حمایت های مالی انتخاباتی سازمان های یهودی و شهرت و محبوبیت برخوردار می شوند و مطبوعات لیبرال دموکرات آنها را می ستایند.

جالب اینکه بدانیم بنیاد جورج سورس که نقش عمده ای در ایجاد انقلاب های نرم دارد زیر شاخه ای از سازمان صهیونیستی آیپاک است.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 87/10/28ساعت  5:28 عصر  توسط محمد 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    گفت و شنود: فتح: مذاکرات بی فایده است
    یک فلسطینی در جنگ ایران و عراق + عکس
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    سلسله همایشهای رسالت ناتمام
    آدم های بزرگ متوسط کوچک چطوری هستند؟
    این نمایشگاه هم تموم شد
    فلسطین متدین
    کاریکاتور:جنگ کودک صهیونیستی و کودک فلسطینی
    روابط تاسف بر انگیز شاه و رژیم صهیونستی
    [عناوین آرشیوشده]