سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شمیم قدس

جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به وزیر صنایع خواستار روشن شدن مساله تحریم کالاهای صهیونیستی در ایران شد. در این نامه که نسخه ای ازآن در اختیار قدسنا قرار گرفت از وزیر صنایع خواسته شده است تا مصادیق کالاها و شرکت هایی که در لیست تحریم ها قرار دارند روشن و شفاف شود . متن این نامه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محرابیان
وزیر محترم صنایع
پس از دو دهه تلاش مداوم نمایندگان ملت و جنبش دانشجویی و فعالان سیاسی درون جبهه انقلاب اسلامی و فعالان عرصه فلسطین و جهان اسلام در داخل کشور برای خلع ید صهیونیست ها از اقتصاد کشور، بالاخره از سوی حضرت عالی دستوری مبنی بر تعلیق کلیه فعالیت‌های تولیدی و توزیعی شرکت‌هایی که در مظان تعلق سهام آنها به صهیونیست‌ها قرار دارند، صادر شد. ضمن تشکر از اقدام دیرهنگام اما لازم در صدور این دستور سوالاتی چند در این زمینه مطرح میگردد:

1- اسامی شرکت هایی که در مظان این مسئله هستند چیست و تعلیق فعالیت آن ها در چه مرحله ای می باشد؟

2-  ملاک شناسایی این شرکت ها چه بوده است؟ و منظور دقیق از تعلق سهام آنها به صهیونیست‌ها چیست(دولت اسراییل، بنگاه های صهیونیستی درون اسراییل، بنگاه های اقتصادی حامیان اسراییل در سراسر جهان یا بنگاه های اقتصادی مربوط به حامیان اصهیونیزم یا ...)؟ آیا ملاک لیست تهیه شده به وسیله وزارت خارجه است -که عینا لیست اتحادیه عرب در 20 سال پیش بوده و شرکت های مادر معلوم الحالی که در انتصاب شان به رژیم صهیونیستی هیچ شکی نیست، در آن وجود ندارد و شرکت های دسته چندم که بعضی شان جز درون سرزمین اشغالی هیچ جای دیگری حضور ندارند، در ان موجود است- ملاک قرار گرفته است یا ملاک های دیگر ی اتخاذ گردیده است؟

3- بر چه اساسی تنها شرکت هایی که تحت عنوان در مظان تعلق سهام به صهیونیست ها قرار دارند ملاک قرار داده شده است؟ حال آن که طبق ماده 8 قانون حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین هر نوع برقراری رابطه اقتصادی و تجاری و فرهنگی با کمپانیها و موسسات و شرکتهای وابسته به صهیونیستها در سطح جهان ممنوع می باشد.   و بر این اساس دامنه این شرکت ها بسیار بیشتر از این می باشد: شرکت هایی که در درون سرزمین های اشغالی فعالیت کرده یا اقدام به سرمایه گذاری میکنند،  شرکت هایی که به خاطر حمایت از اسراییل مورد تقدیر این رژیم جعلی قرار گرفته و جایزه هایی نظیر جوبیلی را دریافت کرده اند. شرکت هایی که رسما به رژیم صهیونیستی کمک کرده مثلا به صورت موردی یا دائم کمک هایی به صندوق هولوکاست واریز می کنند نیز جزو حامیان اسراییل به حساب می آیند و... نیز از این سنخ خواهند بود.

 جنبش عدالتخواه دانشجویی ضمن انتظار برای درک پاسخ مکتوب یا حضوری حضرت عالی آمادگی دارد در قالب پیشنهاداتی، مجموعه ای از ملاک ها، اسامی شرکت های مربوطه و زمینه سازی های پیشنهادی جهت رفع تبعات احتمالی اقتصادی یا اجتماعی را تقدیم وزیر محترم بنماید.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی و پایان ظلم به ملت مظلوم فلسطین
جنبش عدالتخواه دانشجویی

منبع: پایگاه صهیونیسم شناسی صبح قریب



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  پنج شنبه 87/10/26ساعت  3:34 عصر  توسط محمد 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    گفت و شنود: فتح: مذاکرات بی فایده است
    یک فلسطینی در جنگ ایران و عراق + عکس
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    سلسله همایشهای رسالت ناتمام
    آدم های بزرگ متوسط کوچک چطوری هستند؟
    این نمایشگاه هم تموم شد
    فلسطین متدین
    کاریکاتور:جنگ کودک صهیونیستی و کودک فلسطینی
    روابط تاسف بر انگیز شاه و رژیم صهیونستی
    [عناوین آرشیوشده]