• وبلاگ : شميم قدس
  • يادداشت : فلسطين متدين
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + hesam 
    salam in ra bedan khoda dar ghoran gofteh hich tayefehei ra nabod nakardim magar be daste aamale khodeshan.felestinia adamaye khobi nistan chon ro da roye hazrate ali miestadand va be eshan doshnam midadand anha nasebi and boro motalee kon . har kasi ba peyambar va janeshinash doshmani konad haghash avaregist . saddam ra aghebatesho didi???
    har kas ba shieh doshmani konad aghebatash in ast
    هديه ي بچه هاي مطهرون
    امام علي مي فرمايد: کسس حق ندارد تن به رقّيت دهد و پذيراي اسارت گردد، هر نوع اسارتي؛ اسارت شهوات و گناهان، يا اسارت سران و بزرگان، يا اسارت تبعيتهاي کورکورانه از اين و آن، و.... که هيچ کمالي به طور حقيقي جز در بستر اين آزادگي حاصل نمي آيد. و باز حضرت علي مي فرمايند:

    طمع تو را به بندگي نکشاند که خداوند آزادت آفريده است

    هر چيز آدمي را به سوي آزادگي و تعالي بخواند، کمالي است، و هر چه آدمي را به بردگي و پستي بخواند، حيواني است.

    هر ندايي که تو را بالا کشيد آن ندا مي دان که از بالا رسيد

    هر ندايي که تو را حرص آورد بانگ گرگي دان که او مردُم دَرَد ( مثنوي معنوي)
    + 110 

    تصوير مرقد مطهر خاتم الانبياء محمد مصطفي صلي الله عليه و آله در داخل خانه حضرت - خانه اي که براي هيچ يک از زائران باز نگشته و 99% مسلمين اين تصوير را نديده اند .

    http://salehat.ir/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=4

    سلام

    اللهم عجل لوليک الفرج و احفظ قائدنا

    اللهم فک کل اسير

    با مطلبي تحت عنوان" يک ماه کجا و 28 سال کجا" با توجه به برنامه راز هفته پيش با حضور حميد داوود آبادي به روزم

    حتما تشريف بياوريد

    به اميد رهايي

    التماس دعا

    ..........................................

    موضوع فلسطين قبل از اشغال براي تحقيق خوبه

    ولي آيا ضرورت داره رسانه اي بشه يا شما انتشار بديد زياد موافق نيستم

    سلام

    آنچه نيز دوستان من مي گويند نزديک به صحبت هاي حاج آقا است. الآن منبع خاصي مد نظر ندارم . اما در کتب مختلف و فيلم هاي متعدد مشاهده شده است که برادران سني ما در فلسطين تا قبل از انقلاب زياد قيد و بند درست و حسابي نداشته اند حتي ياسر عرفات رهبر مقاومت که بعدها با يک دختر مسيحي ازدواج مي کند. به برکت انقلاب و امام نسل معاصر رزمنده متعهد بار آمدند و شدند جهاد اسلامي و حماس. نسل عرفاتي ها هم در حال خوش و بش با يهوديان هستند زيرا تعهد اسلامي انقلابي ندارند.


    سلام بر شما
    ممنون از حضورتان در وبلاگ
    در اين خصوص چيزي نشنيده ام و اطلاعي ندارم ولي ميشه اطلاعاتي کسب کرد. اما ميشه گفت با توجه به حضور يهوديان حتي از سالها قبل در اين خطه ، و نيز تنوع جمعيتي آن که ترکيبي از مسلمان و مسيحي و مسلمان است چنين موضوعي ممکن است صحيح باشد . البته خود جريان فتح بيشتر به کمونيستها گرايش دارند تا اسلام و به ظاهر اسم اسلام را دارند . اما جنبش مقاومت اسلامي حماس و جهاد به دنبال حزب الله لبنان شکل گرفت و يک حرمت اسلامي اصلاحي است . هنوز در بين مبارزين فلسطيني قديمي مي توان مردان و زناني را پيدا کرد که با ديدگاههاي سکولار و يا لائيک هستند . مثلا خانمهاي مبارز ولي بدون حجاب در صفوف فتح زيادند ولي در جنبش حماس که بعد از حزب الله بوجود امد چنين چيزي را نمي بينيم .
    الان جنبش حماس در غزه حرکتهاي خوبي را در حفظ قران در بين کودکان و جوانان و نوجوانان اغاز کرده و سعي داره ظاهري اسلامي به غزه بده البته نه مثل ايران و قوانين ان چون هنوز بافت جمعيتي و فرهنگي غزه پذيراي ان نيست.
    اما در مورد وضعيت فلسطين تا قبل از اشغال نياز به مطالعه و جستجوي بيشتر دارد .